62 kamper med 21 deltagere

Framtidens tennis-stjerner var i aksjon på rødgrusen i Bydalen i helgen den 10. - 12. mai 2019

Vi har gjennomført 62 kamper med 21 deltagere fra Oslo, Østfold, Vestfold og Buskerud, sa turneringsleder Jonathan Dalnoki søndag ettermiddag. Fredrikstad Tennisklubb arrangerte turneringen for klassene 7 til 10 år. Regn gjorde at fredagens kamper måtte flyttes til Sarpsborg. Ellers var det sol og fine forhold lørdag og søndag, med kiosksalg og god stemning på og utenfor banene.

Dugnad og frivillig innsats - klubben trenger deg

Styret har vedtatt å opprette/videreføre følgende grupper for å bidra i klubbens drifts- og vedlikeholdsoppgaver; a. Klubbhuset, drift og vedlikehold, innvendig og utvendig b. Utearealer c