top of page

Full pott på finansieringen!

Bilde, fra venstre: Espen, Joachim og Jon fra Tennisbanespesialisten(dekkeleverandør) og Geir


Klubben har fått innvilget spillemidler på 1,25 millioner kroner – akkurat som omsøkt!


Det betyr at klubben nå har nådd målet om full finansiering av infrastrukturen til den nye tennishallen på Rosenlund. Det er en viktig milepæl og resultatet av et langsiktig og grundig arbeid med søknader, finansiering og prosjektgjennomføring.


For klubben betyr dette at kapitalutgiftene i 2026 blir minimale, begrenset til kortsiktige likviditetslån, og at vi heller ikke forventer vesentlige kapitalutgifter i 2027.


Kort sagt: Hallen og finansieringen er på plass. Nå gjenstår bare tilbakeføring av veggen på mesaninen og noen mindre arbeider før hallen kan godkjennes og tas i bruk. Dato for offisiell åpning og når vi kan åpne for spill for medlemmer kommer vi tilbake til i løpet av fredag denne uken.


Nå kan vi snart flytte hovedfokuset over på neste viktige oppgave: å fylle hallen med aktivitet. Flere medlemmer, flere kursdeltakere, flere sponsorer og enda mer tennisglede vil bidra til å gjøre driften av anlegget så robust som mulig i årene som kommer.


Dette er en dag vi kan være stolte av!

Én kommentar


Thomas Torjusen
Thomas Torjusen
9 timer siden

All ære til alle involverte. Dette er en merkedag for tennisklubben.

Utrolig bra innsats. FTK 2.0 er nå rett rundt hjørnet. 🏆👍💪

Lik
bottom of page