Grand Prix på Wiesebanen

Oppdatert: 22. jul. 2020

Grand Prix arrangeres for tredje gang av FTK. Her er et stemningsbilde fra i fjor.

4.-7. juli er det full fres på tennisbanene, når det arrangeres Grand Prix. Bli med på å heie på klubbens deltagere.

Finalen sendes live

For tredje gang arrangeres det Grand Prix på våre baner, og begge de to tidligere turneringene har vært en stor suksess.

Torsdag og fredag er det innledende kamper og kvalifisiering. Lørdag og søndag er det hovedspill, med finale rundt klokka 14 på søndag.

Vi håper du kommer og heier på klubbens deltagere.

Foreløpig er det 22 som er påmeldt, og klubben stiller med Kim, Allan og Jonathan.

Fredrikstad Tennisklubb ønsker dem lykke til og håper å se deg.

Fredriksstad Blad streamer finalen på søndag og vi legger ut link på vår Facebook-side etter hvert.

Premier

Den totale premiesummen er på 25.000 kroner.

Vinner herrer og damer single får en kajakk fra Seabird; modell Åfjord 368. Double Herrer 1.premie er på 5000 kroner. Runner-up er på 3000 kroner ved full 8 tablå. Double Damer 1.premie er på 2500 kroner ved full 4 tablå.

Første doublekamper blir fredag ettermiddag/kveld.

Gavekort fra Quality Fredrikstad til vinner i dame- og herreklassen single.

Her blir fjorårets kajakk utdelt.

Dugnad og frivillig innsats - klubben trenger deg

Styret har vedtatt å opprette/videreføre følgende grupper for å bidra i klubbens drifts- og vedlikeholdsoppgaver; a. Klubbhuset, drift og vedlikehold, innvendig og utvendig b. Utearealer c