Gressvik åpnes mandag 29.01, men...

.. det er dessverre ikke optimale forhold.

Klubben åpner for spill. Klubben har i dag - søndag 28.01 - gjennomført en befaring av treningslokalene på Gressvik. Konklusjonen er at eier igjen åpner hallen for spill fra og med mandag 29.01.24. Det er imidertid viktig å være oppmerksom på at det er enkelte våte felter på banen, spesielt nær grunnlinje/sidelinje på begge baner. Fukten er mest synlig lengst vekk regnet fra inngangen. Vi har plassert putekasse over et vått felt ved en av banene og denne må ikke fjernes.

Oppvarming. Eier arbeider fortsatt med å løse problemene knyttet til oppvarming. Det er derfor fortsatt kaldt i hallen. Klubben har spurt eier om å sette inn en byggtørker for å forsere arbeidet med tørking av baner, men også for å redusere luftfuktigheten i hallen.

Skade på dekke. Det er en begrenset risiko for at spill kan føre til skader på banens dekke. Vi må derfor be om at spillere følger med på dette og umiddelbart varsler Pål Eirik eller Kim dersom tendenser til skade kommer til syne. Eier gjør oppmerksom på at eventuelle skader på dekket ikke vil bli reparert.

Spill skjer på eget ansvar. Som dere skjønner er det dessverre ikke optimale forhold p.t. i hallen. Styret har besluttet at deltakelse i trening og/eller fritt spill skjer for egen regning og risiko. Det vil si at klubben ikke tar ansvar for eventuelle skader som følger av spill i hallen på nåværende tidspunkt. Dette gjelder inntil situasjonen i hallen er normalisert.