Info om ny tennishall

Oppdatert: 6. apr. 2023

Nyvalgt styre gjennomførte sitt første møte 27.03.23. Styret arbeider aktivt med å få oversikt over og håndtere pågående prosjekter og aktiviteter. Høyt på agendaen står «Ny tennishall» i samarbeid med Sarpsborg Tennisklubb(STK). Vi følger opp planen som er lagt av det avtroppende styre med parallell behandling i Sarpsborg og Fredrikstad kommuner. I Fredrikstad er planen at saken skal behandles i Kultur og Oppvekst (19.04.23), Formannskapet (27.04.23) og Bystyret (04.05.23). Vi følger også opp avtroppende styres plan for informasjonsmøte med folkevalgte gruppeledere som en integrert del av prosessen. Nytt styre vil også takke Emil, Fredrik og Per Knut for det arbeidet som er utført og at de er villige til å bistå klubben i den videre prosessen. Vi vil gjøre opp status i prosjektet når den folkevalgte behandlingen er avsluttet og vurdere hvordan og når vi skal involvere medlemmene i den videre prosessen.