Informasjon om tennistreningene i 2021

Oppdatert: 3. mar. 2021

Hei alle kursdeltakere og foresatte

Vi ønsker snart velkommen til utesesongen vår/sommer/høst 2021 i Fredrikstad Tennisklubb.

Første kurs er på 18 uker og strekker seg fra 1. Mai- 30 juni og 1.August til 30 September.

Se siden "Trening og kurs" for detaljer.

Vi ber om at nye og eksisterende kursdeltagere tar kontakt med trener så tidlig som mulig slik at vi får tilpasset treningstider og partier best mulig forut for sesongstart.

Gruppene deles inn i alder og nivå, slik at alle på kurs skal få best mulig utbytte av treningen. Nybegynnere lærer grunnteknikk og regler i tennis. For de som har spilt litt før vil vi jobbe videre med teknikk, taktikk og strategi.

Målet for alle partier er å spre tennisglede.

I år øker vi tennistilbudet treninger/instruksjoner for både barn og voksne, og håper så mange som mulig vil være med på tenniskursene.

Kenneth Reinaas er engasjert som fulltidstrener i klubben. Kenneth har lang erfaring i norsk tennis og har spilt tennis siden han var 12 år.

Kenneth har spilt for mange klubber: Stord Tennisklubb, Furuset TK, Sarpsborg TK, Halden TK og Fredrikstad TK. Han fullfører nå NTF’s trener 2 kurs (ferdig i April). For tiden jobber Kenneth hos Son Tennisakademi før han begynner i Fredrikstad TK den 1 april.

Kenneth kan kontaktes på