Klubbmesterskap - 17. - 26. August

Årets interne happening nærmer seg. Klubbmesterskapet arrangeres 17.-26. August. Vi holder av 27. August som reservedato. Vi kommer tilbake med informasjon om klasseinndeling, påmeldingsfrister m.v.

Klubbstigen - meld deg på!

Stigespill er sosialt, morsomt og passer for alle, uavhengig av ferdighetsnivå. Selv om stigen allerede er startet opp, kan du fortsatt melde deg på. Slik gjør du det: (1) Du oppretter en profil(hvis

Uhøytidelig mixed double - lørdag 10. juni

Ett av sesongens høydepunkter for mange av oss; vår tradisjonelle mix-double turnering. Vi ber deg sette av lørdag 10. juni fra kl. 16-19(terminfestet lagkamp tidligere på dagen).