Klubbmesterskapet 2021

Oppdatert: 19. aug. 2021

Trekningen er foretatt - her kan du se se hvem som møter hvem i de ulike klassene

Se linken nedenfor for å se hvem som møter hvem og resultater fra kampene etter hvert som de spilles: https://ntf.tournamentsoftware.com/sport/events.aspx?id=73040F42-E1A3-430E-8F39-1B28AA94BB21

Klubbmesterskapet starter med innledende kamper fra fredag 20. august og vil vare til helgen 28/29. august.

Finalene avholdes lørdag 28. august, med søndag 29. august som reservedag.

Følgende klasser er satt opp:

• Junior: (jenter og gutter) gruppespill.

• Herre: Single (HS), Herrer Single 45+ (HS45+), Herrer Single 60+ (HS60+), Herrer Double (HD), Herrer Double 45+ (HD45+).

• Damer: Damer Single (DS), Damer Single 45+ (DS45+), Damer Double (DD).

• Mixed Double (Mixed).

Man kan melde seg på i inntil tre klasser. I Damer-double, Herre-double og Mixed-double setter dere opp partner i påmeldingen. Vi trekker partner til dem som mangler.

Vi ber om at de som kan spille på formiddagene (mandag-fredag) gir beskjed til Kenneth Reinaas på sms/tlf: 917 71 477.

Turneringskomiteen

Turneringskomiteen er ansvarlig for planlegging av Klubbmesterskapet med mat og senere årsmiddag. Komiteen består av Ina, Ann Kristin, Emil og Per Knut.

Ansvarlige for kampoppsett er Henrik Norvald og Kenneth Reinaas.

Klask fra komiteen.