Kurs - utvidet påmeldingsfrist

Høst og vinterkurs - uke 41/23 - uke 17/24

Nå kan du melde deg på kursene med vår hovedtrener Pål-Eirik og hans gode hjelpere.

Kursene starter i uke 41- mandag 9. oktober og varer til og med uke 17(26. April).

Vårt mål er å sette opp de samme dager og tidspunkter som tidligere, men noen justeringer kan forekomme.

Høst- og vinterkursene har en lavere timepris enn sommerkursene(ute) og vi har foretatt en justering av årets priser for å utligne noe av denne forskjellen. Den gjennomsnittelige timeprisen er oppjustert med 10%, men er fortsatt lavere enn timeprisen ute.

Kursdager som faller på røde kalenderdager utgår.

Medlemskap blir fakturert i februar 2024.

Løpende påmelding og senest onsdag 4. Oktober.

Kursene ligger klare for påmelding i Matchi: https://www.matchi.se/facilities/Fredrikstadtk

Nye kurs - "4 fredager i hver måned" og "Drop In"

Nytt for innesesongen er at vi tilbyr kurs for seniorer/voksne på fredager.

Vi trener i grupper på 3-4 spillere med Pål-Eirik. Kurset går over 3 fredager i Oktober, 4 fredager i November, samt 3 fredager i Desember. Vi starter nytt kurs i hver måned. Tidene vi tilbyr er:

11-12: Nybegynner

12-13: Lett viderekomne

13-14: Lett viderekomne

Første kursbolk starter fredag 13. Oktober. Påmeldingsfrist er fredag 06. Oktober.

Neste kursbolk starter fredag 3. November. Påmeldingsfrist er fredag 27. Oktober.

Siste kursbolk starter fredag 1. Desember. Påmeldingsfrist er fredag 24. November.

Prisen er kr. 750 for 3 treninger(oktober), kr. 1.000 for 4 treninger i November og kr. 750 for 3 treninger i Desember. Påmelding = Vipps kr. 1.000/750 til Fredrikstad Tennisklubb,

Påmelding # 15539. Oppgi tid/kurs ved påmelding.

Drop In

Drop in med vår hovedtrener, Pål-Eirik, er åpen for alle nivåer.

Arrangerer hver fredag fra 15-16. Første gang er fredag 13. Oktober.

Prisen er kr. 250 per deltaker per time. 1-4 deltakere per time.

Påmelding = Vipps kr. 250 til Fredrikstad Tennisklubb, Påmelding # 15539.

Oppgi "drop in". Påmeldingsfrist er løpende, men 2 dager i forkant er ønsket.

Har du spørsmål om kursvirksomheten kan du kontakte vår hovedtrener, Pål-Eirik, mobil 402 15 795.