Resultater helgens turnerings-kamper på Wiesebanen

Oppdatert: 22. jul. 2020

2 kamper fra forrige helgs silver- og bronzeturnering, som ble utsatt på grunn av regn, ble avviklet denne helgen og her ser du resultatene.

I klassen silver damer single var det 8 påmeldte og finalen gikk mellom Dina Dalnoki og Malin Wold på lørdag.

Vi gratulerer Malin med seieren og resultatet 6 -3 samt 6 - 3.

Slik gikk alle kampene i single-klassen:

I klassen bronze damer double var det 3 par som var påmeldt. Alle fra Fredrikstad Tennisklubb.

Søndag møttes Kristin Wæraas Pettersen og Elin Tvete mot Ina Marie Flink Tangen og Filippa Torjusen.

Det var en publikumsvennlig kamp hvor Filippa og Ina vant begge settene med sifrene henholdsvis 6 - 2 og 6 - 3. Fra før av er det blitt spilt en kamp som Theresia Maria Kasin og Malin Wold gikk seirende ut av så det blir klassefinale mellom Theresia Maria Kasin og Malin Wold mot Ina Marie Flink Tangen og Filippa Torjusen. Tidspunkt for den kampen er ikke satt opp ennå, men spilles så snart alle 4 har mulighet.

Dugnad og frivillig innsats - klubben trenger deg

Styret har vedtatt å opprette/videreføre følgende grupper for å bidra i klubbens drifts- og vedlikeholdsoppgaver; a. Klubbhuset, drift og vedlikehold, innvendig og utvendig b. Utearealer c