Roller og ansvar i styret - Sport

Styret har i møte 17.04.23 drøftet roller og ansvar internt i styret. Det er behov for at medlemmer og tillitsvalgte vet hvem som har ansvar når styret ikke er samlet i møte. Styret har oppnevnt Kim Hansen (414 64 225) som styrets hovedansvarlig for området Sport. Innenfor området Sport har vi definert aktivitetene seriespill, klubbmesterskap, stigespill og oppfølging av klubbens trenere.

Styret har også oppnevnt Kim som «banemester», det vil si hovedansvar for overflatebehandling av banedekke, merking, gjerder, nett og annet utstyr.

Alt arbeid innenfor Sport vil skje i nært samarbeid mellom Kim og vår dyktige hovedtrener Pål-Erik Tangen Berger (402 15 795).

Kim og Pål-Erik ønsker seg engasjerte medlemmer som kan bidra og det er bare å ta kontakt.