Forfatterens bildeThomas Torjusen

Velkommen til klubbmesterskapet 2020

Oppdatert: 31. jul. 2020

Nå er endelig tiden på året her for klubbmesterskapet på Wiesebanen. Vi inviterer alle unge og eldre igjen til en uhøytidelig dyst på grusen i Bydalen og oppfordrer også dere som aldri har konkurrert før til å melde dere på.

Det startes med innledende kamper fra ca 17 august og så videre frem til helgen 29/30 august.

Finalene vil planlegger vi å avholde lørdag 29. august, med søndag 30. august som reserve dag.

Vi ber om at de som kan spille på formiddagene (mandag-fredag) gir beskjed til Kim på sms/tlf: 41464225.

Følgende klasser er satt opp:

• For de yngste har vi satt opp U10, U12, U14, U16+ (jenter og gutter).

• For herrer, seniorer og veteraner er det satt opp: Herrer Single (HS), Herrer Single 45+ (HS45+), Herrer Single 60+ (HS60+), Herrer Double (HD), Herrer Double 45+ (HD45+),

• For damer, seniorer og veteraner er det satt opp: Damer Single (DS), Damer Single 45+ (DS45+), Damer Double (DD) og Mixed Double (Mixed).

Klasser kan slås sammen ved for få påmeldte. Man kan kun melde seg på 3 klasser pr person.

I Damer-double, Herre-double og Mixed-double setter dere opp partner i påmeldingen.

Alle som har lyst kan melde seg på i de tre double-klassene, vi trekker partner til dem som mangler partner.

Påmelding:

Siste frist for påmelding er den 10. august.

De som har lisensnummer melder seg på direkte via Tournament software og betaler via Vipps:

Des om ikke har Idrettsnummer melder seg på via Vipps og betaler samtidig. Da skriver du i meldingsfeltet de klasser du vil delta i: (eks «HS, HD45+, Mixed») og betaler sum for 3 påmeldinger i Vipps med valget «Betal» til «527358». Har du ikke Vipps betaler du til vår konto 1000.08.44042 og oppgir klasser i meldingsfeltet (som beskrevet ovenfor). Påmeldingen er bindende. Spørsmål sendes til: Post@FredrikstadTennisklubb.no

Priser:

For voksne er pris 150 kr pr påmeldt klasse, og for Junior er prisen 50 kr pr påmeldt klasse.

Melder du på for andre (eks barn), skriv i meldingsfeltet klasse og navn (eks. «U10: Novak Fjeldberg «) og betal 50 kr.

I påmeldingsprisen er grillmat og drikke inkludert på ettermiddagen lørdag 29.8.2020. Vi vil i år forsøke å få ferdig turneringen til lørdag ettermiddag/kveld.

Turneringskomiteen

Turneringskomiteen er ansvarlig for planlegging av Klubbmesterskapet med grilling og senere årsmiddag og består av Cathrine, Ina, Anette, Geir og Per Knut.

Ansvarlige for kampoppsett er Kim og Allan.

Bilder fra arkivet

Her er noen bilder fra tidligere klubbmesterskap. Se flere bilder her. Bli med du også da vel - dette er gøy og veldig sosialt.