Vellykket mixed doubles turnering

Oppdatert: 22. jul. 2020

Det ble en fin lørdag med mange deltakere og hyggelig stemning både under matchene og i etterkant på den sosiale delen når Fredrikstad tennisklubb arrangerte en uhøytidelige mixed doubles turening lørdag 13. juni.

Alle banene var i bruk fra kl 11 og de påmeldte ble delt inn i 4 grupper som spilte mot hverandre innbyrdes i supertiebreak og først til 3 sett.

På bildet over ser vi finaledeltagerne. Finalen ble vunnet av Ryan Halldén og Vibeke Thalberg Elm (venstre i bildet) med 10-7 og 10-5 over Malin Wold og Stanko Trninic. Foto: Thor Zinow.

Vi gratulerer vinnerne og håper alle deltakerne hadde en fin dag på Wiese-banen. Det er laget et stort bildegalleri fra dagen som du kan kose deg med her. Alle bilder : Tor Kristian Zinow

Dugnad og frivillig innsats - klubben trenger deg

Styret har vedtatt å opprette/videreføre følgende grupper for å bidra i klubbens drifts- og vedlikeholdsoppgaver; a. Klubbhuset, drift og vedlikehold, innvendig og utvendig b. Utearealer c