Våren er her og kurstilbudene klare!

Vi er klare for å ta i mot vårens, sommerens og høstens kursdeltakere!

Vi starter kursvirksomheten i uke 19 og avslutter i uke 39.

Det blir ikke gjennomført kursvirksomhet i juli måned og/eller på helgedager.

Nybegynnerkurs. Vi har et bevisst fokus på at klubben ønsker at flere barn- og ungdommer skal spille tennis og har derfor tatt hensyn til dette i vårt oppsett. Vi har også nybegynnerkurs for voksne.

Enkelttimer. Vi kan også tilby enkelt-timer til deg som ønsker en innføring eller en perfeksjonering. Disse timene bookes enkeltvis i Matchi under aktivitetsfanen.

Særskilt om timen "rekrutter barn 8-12 år". Denne timen er beregnet på barn som ønsker å forberede seg for deltakelse i regionale/nasjonale konkurranser.

Påmelding. Du melder deg på via Matchi; https://www.matchi.se/facilities/Fredrikstadtk

Fristen er løpende og absolutt siste frist er 2. Mai. Ved manglende kapasitet er det "førstemann til mølla" som gjelder. Alle kursdeltakere vil bli fakturert for medlemskontigent.

Dessverre er det av teknisk-/redaksjonelle grunner ikke et 1:1 forhold mellom kurstilbudet du kan lese nedenfor og beskrivelse av tilbud i Matchi. Som kursdeltaker skal du oppgi hvor mange timer du ønsker og på side 2 i Matchi påmelding kan du føre opp hva slags kurs du ønsker å delta på; f.eks "Nybegynner Voksne".

Tilbud, omfang og begrensning. Se bildet nedenfor i forhold til vår tentative kursplan.

OBS! Vi må ta forbehold om tilbud, datoer og tidspunkter når vi har sett påmeldingene. Vår hovedtrener vil gjøre en samlet vurdering og kommunisere endelig timeplan.

Vi har oppgitt priser for våre tilbud basert på din alder og antall timer du ønsker å trene i Matchi.

Har du spørsmål til vårt tilbud eller trenger hjelp til påmelding kan du kontakte vår hovedtrener Pål-Eirik Berger, mobil 402 15 795.