top of page

WOW - magisk....

Bilde: Centercourt er nå linjemerket


I dag - onsdag 3. juni - er linjene i "centercourt" og seniorbanen i langhallen på plass.


I morgen - torsdag - blir det befaring med vår leverandør for å sjekke ut at alt ser bra så langt.


Dekket kjennes fint å gå på. I bunnen er det limt en 4 mm dempematte. Denne skal bidra til at underlag er skånsomt mot knær, hofter og rygg.


Hva skjer videre;


  • Dekke skal herdes/tørke opp og testes, deretter blir det endelig godkjenning av leveranse

  • Tilbakesetting av vegg ut mot hall i Mesanin, herunder myndighetsgodkjenning av brannvern og konstruksjon (lokalene kan ikke tas i bruk før brannverntiltak er godkjent og vegg er oppført) ( vi vil gjerne ha hjelp til montering av gipsplater av 3-5 "handy" personer)

  • Montering av låsesystem, akustiske tiltak og ballfangerløsninger

  • Etablering av drifts- og vedlikeholds-team (vi trenger frivillige til 1-2 timers vakter)


Når kan vi åpne for spill? Vi må vente med å fastsette dato til vi har fått godkjent løsning med brannvern og veggen i Mesaninen som vender ut mot hallen er påbegynt.


Kan du hjelpe til? - send en henvendelse til post@fredrikstadtennisklubb.no



Bilde: langhallen er linjemerket. Barnetennisbanen blir linjemerket torsdag 4. juni.


Bilde: Centercourt



Kommentarer


bottom of page