WOW - magisk....
- Geir Larsen
- 3. juni
- 1 min lesing

Bilde: Centercourt er nå linjemerket
I dag - onsdag 3. juni - er linjene i "centercourt" og seniorbanen i langhallen på plass.
I morgen - torsdag - blir det befaring med vår leverandør for å sjekke ut at alt ser bra så langt.
Dekket kjennes fint å gå på. I bunnen er det limt en 4 mm dempematte. Denne skal bidra til at underlag er skånsomt mot knær, hofter og rygg.
Hva skjer videre;
Dekke skal herdes/tørke opp og testes, deretter blir det endelig godkjenning av leveranse
Tilbakesetting av vegg ut mot hall i Mesanin, herunder myndighetsgodkjenning av brannvern og konstruksjon (lokalene kan ikke tas i bruk før brannverntiltak er godkjent og vegg er oppført) ( vi vil gjerne ha hjelp til montering av gipsplater av 3-5 "handy" personer)
Montering av låsesystem, akustiske tiltak og ballfangerløsninger
Etablering av drifts- og vedlikeholds-team (vi trenger frivillige til 1-2 timers vakter)
Når kan vi åpne for spill? Vi må vente med å fastsette dato til vi har fått godkjent løsning med brannvern og veggen i Mesaninen som vender ut mot hallen er påbegynt.
Kan du hjelpe til? - send en henvendelse til post@fredrikstadtennisklubb.no

Bilde: langhallen er linjemerket. Barnetennisbanen blir linjemerket torsdag 4. juni.

Bilde: Centercourt





Kommentarer