Trening og kurs

Hovedtrener er Pål-Eirik Tangen Berger

Pål-Eirik Tangen Berger - vår stolthet - din mulighet

Pål-Eirik har mer enn 20 års erfaring som trener. De første årene i trenerkarrieren tilbrakte han i Alicante, Spania, og senere i Hønefoss Tennisklubb.        Han har selv spilt på norsk toppnivå fra ung alder og deltok i NM allerede da han var 14 år.

Utdannelse: Trener 1 NTF og Trener 2 NTF. (Trenerkurs nivå 1)

Vi oppfordrer alle våre medlemmer - og potensielle medlemmer - å ta kontakt med Pål-Eirik for å avtale en individuell time eller delta på noen av våre pågående kurs. Deltakelse i våre trenings- og kursaktiviteter forutsetter medlemskap i klubben.

Du treffer Pål-Eirik på mobil 40 21 57 95 eller mailto: petberger @hotmail.com

Legg gjerne igjen beskjed på mobilsvar hvis han ikke er tilgjengelig akkurat når du ringer!

Pål-Eirik kan også strenge din racket, pris 300 kr. Har du ikke skiftet strenger siste år anbefaler vi en restrenging. Du vil oppleve en forskjell.....

1. Høst 23/Vår 24 - pågående kurs, innendørs(Gressvik og Kongstenhallen)

Kursene ble startet opp 1. Oktober og varer ut April Måned. Kursene dekker målgruppene barn(6-11 år), ungdom(12-18 år) og voksne. Du kan selv velge om du ønsker 1 eller inntil 4 timer per uke. Kursene gjennomføres i Kongstenhallen og Gressvik. Du kan melde deg på når som helst og betaler en forholdsvis avgift avhengig av når du melder deg på. For barn- og ungdom varierer prisene for et halvt semester(fra 01.01.24) fra ca. kr. 1.200 -  ca. kr. 4.000 avhengig av antall timer.

For voksne vil prisene for et halvt semester variere fra ca. kr. 1.400 til kr. 2.750, avhengig av når du melder deg på. Vi gjør oppmerksom på at timeprisen for voksne er høyere enn for barn og ungdom(de oppgitte prisene for voksne dekker kurs med færre timer enn for barn/ungdom).

Påmelding, pågående kurs; kontakt Pål-Eirik Berger.

2. Nye kurs for voksne - Januar-April 2024

2.1 - 4 fredager i måneden. For deg som gjerne vil gå på kurs, men ikke kan binde deg i lang tid. Vi starter den første fredagen i hver måned og arrangerer kurs 4 fredager. Vi tilpasser innhold til deltakerenes ønsker og ferdigheter. Sted: Gressvik(oppvarmet hall)

Januar, oppstart: fredag 5. Januar. Tid fra klokken 12-13. Pris er kr. 1.000. Påmelding = innbetaling til Vipps; Påmelding # 15539. Merk innbetalingen "4 fredager". Påmeldingsfrist: 03.01.24. Nivå, nybegynner/lett viderekomne(tilpasses).

Februar, oppstart: fredag 2. Februar. Påmeldingsfrist 31. Januar. Se forøvrig "Januar" over for øvrige vilkår.

Mars og April: Kunngjøres senere.

2.2 Drop in. Hver fredag. Kl. 11, 13 og 14. Annen tid etter avtale med Pål-Eirik.

Prisen er kr. 250 per deltaker per time. 1-4 deltakere per time.

Påmelding = Vipps kr. 250 til Fredrikstad Tennisklubb, Påmelding # 15539.

Oppgi "drop in". Påmeldingsfrist er løpende, men 2 dager i forkant er ønsket.