top of page

Uhøytidelig Mixed double turnering for alle medlemmer på Wiesebanen lørdag 13 juni.

Oppdatert: 22. jul. 2020

Oppdatert informasjon pr fredag 12.6.2020:

Vi er pt 36 påmeldte, og det er 20 herrer og 16 damer. Trekning av lagspillerne og grupper ligger vedlagt. Viktig at alle møter kl 1045 for oppsett av kampene som starter kl 11.00 presis.

Hamburgere, drikke og is kan kjøpes i kiosken gjennom dagen.

Klubben har kjøpt inn grillmat for alle spillerne til ettermiddagens grilling.

Veldig fint om de som har anledning tar med litt salat til grillingen. Ett glass vin til maten følger med, ytterligere må medbringes.

Trekning MD 13.6.2020
Download PDF • 98KB

Vi arrangerer en uhøytidelig turnering hvor det viktigste er å bli bedre kjent med alle som spiller tennis på Wiesebanen.

Parene vil bli trukket på tvers av alder, spillerstyrke og kjennskap.

Vi setter av tiden mellom 11.00 til 16.00 og alle får spille flere kamper.

Avhengig av antall påmeldte spilles det innen 4 grupper, eks med kamper på 4 game (best av 3 sett) eller supertiebreak.

Påmeldingsfrist forlenget til torsdag kl 17.00!

Påmelding foretas ved å Vippse 25 kr til: 527358 (FTK Påmeldinger).

Melder du på flere så husk å oppgi navnene deres i meldingsfeltet, samt å tilpasse beløpet antall påmeldte spillere.

Grilling for alle etter finalen er inkludert i påmeldingen, ca Kl: 1600-1800……..

Været ser nå meget bra ut til lørdag, med 22 grader og sol/skyer.

Vi håper på å se mange kjente og spesielt nye fjes/medlemmer på banene.

Servering i kiosken ila dagen.

Hilsen Styret /ved turneringsledelsen Se også dette arrangementet på Facebook

356 visninger1 kommentar

Siste innlegg

Se alle

Avlyst - uhøytidelig mix 10. juni

Grunnet lav deltakelse må vi dessverre avlyse. Vi vurderer å sette opp arrangementet på nytt til høsten. Allerede innbetalt avgift refunderes.

Dugnad og frivillig innsats - klubben trenger deg

Styret har vedtatt å opprette/videreføre følgende grupper for å bidra i klubbens drifts- og vedlikeholdsoppgaver; a. Klubbhuset, drift og vedlikehold, innvendig og utvendig b. Utearealer c