Tennisklubben ber om din støtte

premier.jpg

Stas med premieutdeling etter turneringer ved vårt anlegg i Bydalen. Jonathan Dalnoki har ofte vært i sentrum.

Vår klubb har ambisjoner. De fire rødgrusbanene i Bydalen er oppgradert over flere år.

Vi har 280 medlemmer og de fleste spiller jevnlig. Vi er i ferd med å utvikle nye generasjoner spillere i Fredrikstad.

Våre trenere har over flere år arbeidet energisk med våre unge talenter, i trening og i turneringer Det avholdes også tenniskurs for voksne på våre rødgrusbaner.

Klubben har fem lag i seriespill i 2022-sesongen.

Vi vil gjerne utvide vår satsing, og derfor ønsker vi at flere blir med og støtter aktiviteten. Det arbeides systematisk med planer om innendørs tennisanlegg.

Klubben selger sponsorplasser på utsiden av vårt anlegg i Bydalen, mot Sportsveien.

Kontakt Sponsor komiteen ved Ina Tangen 926 24 764. for nærmere informasjon.

Vi er også åpne for ulike avtaler. Klubben kan for eksempel tilby egne og rimelige opplegg for innføring i tennis med trener Pål Eirik Tangen Berger, hvis din bedrift ønsker å være sponsor. Ta kontakt, så finner vi løsninger.

Inntektene av sponsoratene vil gå til vår ungdomssatsing. Vi har nå asfaltert to barnebaner, og vi ønsker å få til flere forbedringer på anlegget i Bydalen.

Vi håper på positiv respons. Tennisklubbens kontaktpersoner følger opp henvendelsen. Vi svarer gjerne på spørsmål.

På vegne av styret i Fredrikstad Tennisklubb

PER KNUT CHRISTIANSEN