Kjøp tennisutstyr

Fredrikstad tennisklubb har avtaler med Technfibre, Racket 1 og Torinor-tennis om kjøp av utstyr

tecnifibrelogo.png

Racket1 – Tennisracketer og tennisutstyr

Tennis-nettbutikk med et stort utvalg av tennisracketer og alt tilbehør til sporten. Vi fører merker som Donnay, Wilson, Babolat, Yonex, Dunlop og Slazenger.

filadonnay.jpg

Fila og Donnay

Dersom noen medlemmer ønsker Fila-tøy som vi har i nettbutikken og på eget lager kan dere ringe og bestille.Du vil da få 20% rabatt.

Dersom noen av deres medlemmer ønsker Donnay utstyr kan man ringe Tlf: (+47) 92843943, (+47) 92042416 (man-tor 08-22.30, fre 08-16) for å bestille.

Her får du som medlem også 20% rabatt.

Vi minner om at disse rabattene kommer fra svært gunstige priser i utgangspunktet. Tilbudet gjelder altså alle Fila og Donnay produkter vi har tilgjengelig i nettbutikken.

torinor.jpg

Torinor – Tennis

Bredt utvalg av tennisutsyr fra kjente merkevarer slik som Babolat og Yonex

Rabattkode til medlemmene kan fåes ved å sende en sms med full navn til + 47 96862037.

Denne kode skriver man inn når man fullfører kjøp på nett.